Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Сканери і датчики TPMS

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожчі за назвою
Відображення:

Система TPMS - один з ефективних способів уникнути непередбачених обставин в дорозі. Дуже часто тиск знижується через нерівномірних навантажень і температури вище норми всередині колеса. І далеко не завжди вдається вчасно виявити таку проблему.

ПРИЛАДИ Й УСТАТКУВАННЯ ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ І ПРОГРАМУВАННЯ ДАТЧИКІВ ТИСКУ В ШИНАХ (TPMS)

Дані пристрої необхідні перш за все для контролю і безпеки, адже проблеми з тиском призводять до таких наслідків:

  • погана керованість транспортного засобу;
  • підвищення витрати палива;
  • нерівномірний і передчасний знос шин;
  • дискомфорт під час керування автомобілем.

Система контролю тиску в шинах забезпечує спостереження в реальному часі також і за температурою. Складається вона з чотирьох датчиків, що працюють «онлайн» за допомогою бездротової мережі. Показання передаються в спеціальний блок, звідки інформація надходить на дисплей.

Система влаштована таким чином, що кожен електронний датчик тиску в шинах передає дані по кожному колесу окремо. Інформація відображається в числовому або колірному форматі. Блок здатний функціонувати як від змінних батарейок, так і шляхом підключення до прикурювача.

Системи TPMS бувають з двома типами датчиків: вбудовуваними і зовнішніми. Перший вид монтується стаціонарно у внутрішній частині колеса, у другому випадку контролер тиску в шинах накручується на золотник і кріпиться контргайкою.

ЯК ПРОШИТИ ДАТЧИК ТИСКУ В ШИНАХ

Перед програмуванням в колеса встановлюються датчики (при цьому важливо запам'ятати або записати код для кожного окремого колеса). Після цього береться системний тестер, оснащений спеціальною опцією програмування, за допомогою якого потрібно зайти в систему техобслуговування.

На цьому етапі перепрограмування датчиків тиску в шинах триває вибором в меню функції заміни шин і програмування колісної пари. Далі вводяться коди нових датчиків, після чого система автоматично їх знаходить. Якщо відбувається заміна літньої гуми на зимову, або навпаки, то краще відразу записати старі коди, щоб потім, при зміні сезону, не робити зайву роботу.

Коли при включенні запалювання спрацьовує датчик тиску в шинах, то на приладовій панелі загоряється індикатор, який гасне через кілька секунд. Якщо він не згасає, це свідчить про те, що тиск в шинах знижений. Однак індикація може спрацьовувати і при нормальному тиску. Це відбувається в наступних випадках:

  • використання ланцюгів протиковзання;
  • рух по вкритій трасі;
  • швидкість руху менше 30 км / год;
  • поїздка тривалістю менше 5 хвилин.

Якщо індикація загасало, але тиск при цьому нормальне і з колесами все в порядку, то швидше за все необхідний ремонт датчиків тиску шин. Дуже часто несправності пов'язані з механічними поломками вентиля, ковпачка і золотника. Повернути працездатність цих елементів можна в багатьох автомайстерень.

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.