Кількість
|
Вартість
|
||
|
R&D TC100 вимірює різні слої до металевої основи: фарба, лак, грунт, шпаклівка, іржа, пластмаса, скло, а також інших неметалеві матеріали, що покривають кузов автомобіля, сталь або кольорові метали. Сучасні прилади дозволяють виміряти товщину покриття без порушення його цілісності. Принцип роботи даного толщиномера заснований на електромагніті - такий тип пристроїв простий в роботі і має достатню точністю вимірювання.
На небитій машині показує 0.07 - 0.16 мм, на перефарбованій 0.18 - 0.26 мм, а на шпаклювати від 0.3 мм і вище. Товщиномір є простим і досить точним пристроєм для визначення шару матеріалу, що в свою чергу дозволить виявити реставровані місця покриття. Похибка становить ± 3%, крок вимірювання 0.001 мм, тип елемента живлення "крона" 9V, робоча температура від 0 до 40 °, діапазон вимірювання від 0 до 1.30 мм. Для більш точного результату рекомендуємо проводити вимірювання в міліметрах.
Надійне і чітке визначення для перевірки автомобіля перед покупкою. Вимірює покриття з кроком поділки 0.001 мм і має такі вбудовані функції:
автоматичне визначення вимірюваної поверхні (Fe - метал, NF - кольоровий сплав);
робота в декількох режимах одиночного і постійного вимірювання;
можливість калібрування товщиноміра по стандартах і калібрувальних пластин (які йдуть в комплекті);
звукове супроводження натискань і вимірювань;
можливість перемикання системи вимірювання um (мікрометри) на mil (мілідюйми);
функція автоматичного вимкнення для економії батареї після 15 хвилин бездіяльності.
Переваги R&D TC100:
Крок вимірювання 0.001 мм;
Вимірювання металу і сплавів;
Комплект калібрів + еталони;
автоматичне відключення;
Ручне калібрування по необхідності;
Одиночний / постійний режим роботи;
Звуковий супровід дій;
просте управління;
зручний чохол.
Комплектація:
Товщиномір R&D TC100;
еталони з металу і алюмінію;
5 калібрувальних пластин (плівок);
одна батарейка 9V;
чохол;
Інструкція користувача російською / англійською мовою.