Гарантійні зобов'язання:
На все наше обладнання поширюється гарантія (від 3-х місяців до 2-х років). Наші товари мають фірмову пломбу магазину. У нас є власний сервісний центр з ремонту обладнання (також можливий ремонт обладнання, що придбане не у нас). Ми гарантуємо, що всі продавані нашою компанією прилади є новими і знаходяться в робочому стані. Після закінчення гарантійного терміну ми здійснюємо оплачуваний ремонт і оновлення програмного забезпечення.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
- виріб має сліди механічного пошкодження або розтину;
- порушені гарантійні пломби;
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками сервісного центру.

Технічна підтримка:
Відомо, що налаштування діагностичного обладнання часто вимагає певних знань в цій галузі і у людей, котрі ніколи не стикалися з цим раніше, не завжди є можливість швидко розібратися і вирішити всі проблеми, пов'язані з встановленням.
Для звернення в техпідтримку використовуйте кнопку "Техпідтримка". Дуже детально і зрозуміло опишіть проблему, щоб наші фахівці могли вивчити її. Потім наші співробітники зв'яжуться з Вами для консультації і вирішення проблеми. Звертаємо Вашу увагу, що техпідтримка не виконує навчання по роботі з програмним забезпеченням приладів.

Перед зверненням в техпідтримку прочитайте інструкцію на диску, який йшов в комплекті. У 95% випадків клієнти не читають інструкцію, хоча в ній є відповіді практично на всі питання. Якщо у Вас низький рівень знання комп'ютера, ви можете попросити про допомогу друга або знайомого який розбирається в цьому краще ніж Ви.

При виникненні труднощів ми надаємо консультації:
- за телефоном;
- електронною поштою;
- скайпу;
- використовуючи віддалений доступ до Вашого комп'ютера за допомогою програми "Teamviewer" (що особливо актуально для покупців з регіонів України);
- також ви можете вислати нам свій комп'ютер (ноутбук) перевізником "Нова пошта" та ми встановимо для Вас програмне забезпечення.

Ми надаємо професійну допомогу в налаштуванні і встановленні програмного забезпечення для будь-яких діагностичних приладів в тому числі придбаних в інших магазинах (послуга отплачується окремо). Таким чином, Ви можете бути впевнені, що обираючи нашу службу техпідтримки, Ви залишитеся задоволені.

Обмін і повернення товарів:
Повернення і обмін товарів здійснюється протягом 14 днів з дня продажу, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Ви можете або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Вартість доставки товару при поверненні куплених товарів не повертається.

Діяльність нашого інтернет-магазину здійснюється у відповідності до "Закону України про захист прав споживачів".